پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

نام دامنه Ethereum.com به ارزش ۱۰ میلیون دلار به فروش می‌رسد

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال

نام دامنه Ethereum.com به ارزش ۱۰ میلیون دلار به فروش می‌رسد

۳,۷۳۹ بازديد

هم‌اکنون می‌توان با پرداخت مبلغی مشخص، صاحب نام دامنه اتریوم دات کام شد.

به گزارش بلومبرگ، در حال حاضر قیمت این دامنه ارزشمند، در فروشگاه ثبت دامنه اینترنتی (Uniregistry) حدود ۱۰ میلیون دلار می‌باشد.

عمار کوبا، سرمایه گذار دامنه، به منبع خبری مذکور اعلام نمود که «بیشترین گرایش» در صنعت دامنه، به سوی ارز دیجیتال است، و اینکه ارزش دامنه های مربوط به آن «بسیار سریع تر از سایر نام ها» افزایش یافته است.

وی افزود، که چند ماه گذشته، دامنه وب سایت InsideCoins را به مبلغ ۸۰۰ دلار خریداری کرده و چندی پیش ارزش آن سه برابر شده است.

ران جکسون، سردبیر و ناشر مجله Domain Name، به خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده است که «رضایتمندی نامحدود» اخیر، نسبت به ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین، مشابه دوره قبل از شکست اقتصادی دات کامدر سال ۲۰۰۱ است.

خرید دامنه مذکور به قیمت ۱۰ میلیون دلار، فروش دامنه های دیگر را تحت شعاع قرار خواهد داد. به نوشته مجله Domain Name، سرمایه گذار دامنه ای به نام شریل سلیم، ماه گذشته دامنه ETH.com را به قیمت ۲ میلیون دلار فروخت. به نوشته وبسایت مذکور، پس از Fly.com که در ماه می و به ارزش ۲ میلیون دلار و ۸۹ سنت به فروش رسید، تاکنون این دومین دامنه ارزشندی بوده که در سال جاری به فروش رسیده است.

در سال ۲۰۱۴، نام دامنه BitcoinWallet به الکس چارفن، کارآفرین اهل آستین (واقع در ایالت تگزاس)، و به مبلغ ۲۵۰ هزار دلار فروخته شد.

منبع: Coindesk

نام دامنه Ethereum.com به ارزش ۱۰ میلیون دلار به فروش می‌رسد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.