چهارشنبه ۰۸ فروردین ۰۳

اطلاعیه جدید بیترکس : ما با قوانین تحریم‌های ایالات متحده همسو هستیم

۳,۷۴۹ بازديد

حدود دو ماه از مسدود سازی کامل حساب های کاربران ایرانی در صرافی بیترکس می‌گذرد و تاکنون بیترکس جزئیات دقیقی در این باره ارائه نکرده است. امروز ایمیل جدیدی به کاربران این سایت ارسال شده است که در آن به دلایل تاخیر در پاسخ دادن تیکت ها اشاره شده است. در این ایمیل اما جملاتی وجود دارد که نگرانی ها را از پول های بلوکه شده افزایش می‌دهد.

اطلاعیه جدید بیترکس : ما با قوانین تحریم‌های ایالات متحده همسو هستیم

در ایمیل منتشر شده ، به همسو بودن بیترکس به قوانین ایالات متحده از جمله تحریم ها اشاره شده است. ترجمه ایمیل جدید شرکت بیترکس :

«طی چند ماه گذشته، بیترکس در حال تلاش برای بهبود روند احراز هویت کاربران بوده است. در روند بهبود روش های تأیید هویت خود بوده است. دلایل زیادی برای بهبود عملکرد ما وجود دارد. از جمله فرایند تایید هویت پیشرفته به کاربران برای جلوگیری از سرقت و تقلب و همچنین سوء استفاده از پلتفرم بیترکس، کمک شایانی خواهد کرد. علاوه بر این، بیترکس باید با قانون اسرار بانکی، قوانین تحریم اقتصادی ایالات متحده و سایر نهادهای تنظیم کننده و قانونی همسو باشد . بیترکس این تعهدات را به صورت جدی دنبال می کند. ما متعهد هستم که از عدم پولشویی، حمایت از تروریسم، انجام تقلب یا سایر فعالیت های غیر قانونی اطمینان حاصل کنیم.

ما این موضوع که روند تایید هویت ما ممکن است خسته کننده یا آزاردهنده باشد را درک می کنیم. ما شکایات شما را دریافت کرده ایم و بدون وقفه در حال کار بر روی تیکت های پشتیبانی هر یک از آدرس های منحصر به فرد هستیم. اما ما نمی توانیم بدون کمک مشتریان خود این کار را انجام دهیم. در زیر لیستی از اشتباهات رایج و یا مشکلاتی را که در فرایند تایید هویت پیشرفته برای ما ایجاد شده است را تهیه کرده ایم. این مسائل باعث شده است که در مسیر موفقیت اخلال ایجاد شود:

ایجاد حساب های متعدد مرتبط با یک فرد یا نهاد: به جز اجازه قبلی بیترکس، سیستم ما تمام حساب های اضافی مرتبط با افراد یا نهاد ها را غیر فعال خواهد کرد. این مسئله باید توسط کارمندان پشتیبانی ما به صورت دستی انجام شود. با توجه به ضرورت مداخله دستی و تعداد تیکت هایی که اخیرا دریافت کرده ایم، تاخیر زیادی در حل این مسائل وجود دارد. لطفا حساب های متعدد ایجاد نکنید.

عدم مطابقت نام: در صورتی که شناسه دولتی شما با نامی که در سیستم بیترکس ارائه کرده اید مطابقت نداشته باشد، تازمانی که این مشکا عدم تطابق حل نشود، قادر به برداشت از حساب نخواهید بود. این مسئله باید توسط کارمندان پشتیبانی ما به صورت دستی انجام شود. با توجه به ضرورت مداخله دستی و تعداد تیکت هایی که اخیرا دریافت کرده ایم، تاخیر زیادی در حل این مسائل وجود دارد.

شناسه های ناخوانا: اگر شناسه شما خوانا و قابل تایید نباشد، اجازه ادامه روند تایید هویت به شما داده نخواهد شد. لطفا از وضوح تصویر شناسایی خود اطمینان حاصل فرمایید.

کاراکترهای غیرلاتین در شناسه های دولتی: در برخی از کشورها، شناسنامه های دولتی دارای حروف لاتین نیستند. برای این ID ها، مراحل اضافی دیگری وجود دارد که بیترکس ناچار به انجام آن به علاوه مراحل غیراتوماتیک دیگر است. با توجه به تعداد تیکت هایی که اخیرا دریافت کرده ایم، تاخیر زیادی در حل این مسائل وجود دارد. استفاده از گذرنامه های بین المللی عموما باعث می شود که این فرایند به راحتی انجام شود زیرا این گذرنامه ها از حروف لاتین پشتیبانی می کنند.

بازکردن تیکت های پشتیبانی متعدد: بسیاری از کاربران تیکت های زیادی با عنوان های مشابه ارسال می کنند. این کار باعث افزایش تاخیر در انجام کار خواهد شد، لطفا تیکت های متعدد با موضوعات مشابه را ارسال نکنید، زیرا درخواست پشتیبانی شما به تأخیر خواهد افتاد.

اگر چه این یک فهرست جامع نیست، قصد ما ایجاد محتوایی کوچک برای دلایل تاخیر در پاسخ دادن تیکت ها بود. ما معتقدیم که شما این موضوع که بیترکس متعهد به پیروی از قانون است و برنامه ریزی دقیقی را رعایت می کند را درک می کنید. ما صبر و همکاری شما در طول این روند را خواستاریم.

تیم بیترکس»

ایرانیان همچنان سردرگم

اطلاعیه جدید بیترکس : ما با قوانین تحریم‌های ایالات متحده همسو هستیم

در این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه های قبلی، بیترکس هنوز موضع خود را در برابر مسدود سازی حساب ها و آی پی ایران مشخص نکرده است. حدود ۲ ماه از بلوکه شدن میلیاردها تومان از سرمایه کاربران ایرانی در این سایت می‌گذرد و بیترکس هیچگونه واکنش مستقیمی به این موضوع نداشته است.

گزارش BBC از مسدود سازی حساب ها توسط بیترکس

اطلاعیه جدید بیترکس : ما با قوانین تحریم‌های ایالات متحده همسو هستیم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.